Wednesday, June 1, 2011

.::Barcelona vs MU::.

Assalammualaikum....what's up?? hehehe...okay...kali nie nak update sket je..pasal game mlm td...BARCELONA VS MU! hahahaha...oleh sebab aku bukan fan MU...of coz la aku pilih BARCELONA kan? hehehe...sonok betol la mlm td...actually aku ru balik dari tengok BATTLE OF THE BAND..rasenye dekat pukul 2 pagi kot smpai umah...then sambung tgok bola! hahaha...memang terbaek! then esoknnye plak aku ade TRASURE HUNT..pakcik aku request! adoi!! hahaha...mmmg best la...ok, pasal bola mlm td...si die aku 2 kan fan MU...so, kami bt batting la...hahaha...die ckp if die menang die nak roti canai ngan teh je...hehehe..aku plak ckp...klu cm2..klu aku menang plak...aku nk roti nan ngn ayam tandori (sebab aku x mkn roti canai daa)..hehehe...sat g die bole plak UP...die ckp...add on sate...ehe! tmbah2 plak..ces...pas2 die ckp ok la, spe kalah blanje dr strt kua smpai balik! hahahaha...terus UP! ish2...last2 ckp blanje SEAFOOD! hahahah :p

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...