Monday, March 21, 2011

c.A.k.E...yummy!

                                                                   nie topping kek
                                                  nie la hasilnya
wah...tajuk cm best je kan? hahaha...bagi sape2 yang suke kek la...aku? aku suke buat kek, tp makan x suke sangat...lalala :p ttbe igt sok bday my sis..so, ttbe timbul idea nk bt kek...tp kek aku bt xde r cantik mcm kat kedai kek..beraising bagai...aku punye kek simple je...1 jam da leh siap 1 kek :) hohoi...dak2 kt opis memang suke bile aku bawak kek p opis...untungla diorg, sbb aku suke bt, tp x suke mkn..so, diorg la tukang makannye! :p
aku bt kek nie pon saje2, x sangke la plak..ade dak2 opis nk order...ngeee...alhamdulillah...org kate rezeki la kan? aku suke ubah2 resipi..kdg2 tgok resipi org, aku amek n aku tukar la mane yg patot...ikot suke ati aku kan...hahaha...xpe..yg penting sedap..hehehe..slalu aku tabur la manik2 ke ape2 atas kek ney, tp ney x de, so..aku gune je la ape yg ade..lalala..klu korg teringin nak rase, meh la dtg umah ea (^_-)

4 comments:

::Budak Degil:: said...

masyallah..tgk je dh terliur...best betol topping die tu..

nureimanaleesya said...

hahaha...tao xpe..best kan? nnti bile2 kite kua ramai2, kak lisa bt kek ney (^_-)

::Budak Degil:: said...

ok!!..arghh!..xsaba nk p mandi2..huhu

nureimanaleesya said...

lol...ish2, da la smpai termimpi2 kan? cian kamoo..hahaha..so, bile nye nk pegi?? lalala...kak lisa on je...tp kene tgok AE la..die free x weekend 2, mcm last week ttbe ade keje kan ptg 2 (^_-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...