Wednesday, April 13, 2011

::Ape Jadi Dengan Khairul Fahmi Che Mat???::


Tengok tajuk pon tao, entry aku pasal bola kan? Yeap! Bukan ape, malam tadi aku berkesempatan la menonton perlawanan bola sepak antara Perak vs Kelantan kat Astro Arena. Aku target Kelantan yang menang sebab kan sabtu lepas diorang belasah Felda United 6-0! Tapi sebaliknye pulak yang jadi. Berbalik kepada tajuk entry nie, ape jadi dengan gool keeper no 1 Malaysia? Penjaga gol kebangsaan, Khairul Fahmi Che Mat? Kelantan pon macam x perform mlm tadi.


Pintu gol si Khairul Fahmi Che Mat atau orang panggil apek, bolos 4 kali malam td! Pergh! Aku yang tengok pon terkejot gak, sebab sebelum2 nie rasenye si apek ni konsisten je, tangkap bola pon kemas, mlm td die macam x perform, x focus. Ape jadi kt die eh smpai jadi macam 2. Sebab aku rase ade la gol2 yang x patot lepas malam td.. huhuhu..Aku sempat la kol sorang peminat fanatik Kelantan (sebab die memang org Kelantan) , aku tanye die ape jadi dengan Kelantan nie, terutamanya si Khairul Fahmi la. Dengan selumber die jawab, gaduh dengan gf la 2. Adess, asbestos sungguh jawapan die kan?! Ape pon aku puji la si Norshahrul Idlan 2, even da tertinggal 4-0 pon still mencube, cumenye die macam sorang2 je, xde support dari team. Jadinye susahla die nak lepas Defend perak.


Nie senarai scorer untuk team Perak malam td. 1st half diorang da leading 2-0 melalui jaringan 1st  oleh Fazrul Hazli and 2nd gol oleh Shafiq Jamal. Masok 2nd half Akmal Rizal pulak jaringkan 3rd gol n 4th gol oleh Razali Umar. Kelantan ade gak la menyerang, tp 2 la, mcm aku ckp td, Norshahrul gerak sorang2 je, cmne nak lepas defend Perak. Ape pon aku harap Khairul Fahmi dapat konsistenkan prestasi die lepas nie, walau ape pon masalah ke problem die. All da best! J


6 comments:

shahjiehan said...

jom baca dan komen Hantu Mak limah dan Ucop Wilcha mengamuk | ! !shahjiehan [dot] com ! !


hahhaa.. kejor yop kejor!

Nur Eiman Aleesya said...

shahjiehan: Alrite, jap g sy singgah sane eh :)

nie mesti fan Perak kan?

Rahman Hatim said...

apex kurang rehat,sbb tuh dia kurang focus smalam...

Nur Eiman Aleesya said...

Hatim: mungkin jugak la, tp memang nampak la die cm x focus..lost..huhuhu

SHM said...

erm, bese la 2..alang cassilas pmain bertaraf dunia 2 pon bole bolos 5 gol 1 game..adat la 2..mne ad mnusia yg maintain je performancenye..

Nea Lisa said...

SHM: memang betul 2, agaknye mase 2 die x cergas sepenuhnye kan? penat ke x sehat ke, mane kite tao kan? :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...