Friday, April 8, 2011

Secret admirer! OMG!

Wawawa...kali ney aku nk cite pasal secret admirer! Hahaha...korang2 mesti x tao sebenarnye korang2  sebenarnye secret admirer kepada seseorang n mungkin jugak korang ney ade secret admirer! Hahaha...2 x nak mgaku la 2! Hahaha...x yah tipu la, kite nie kan manusia, mesti kite sukekan something yang cantik n hensem kan? Cume definasi cantik n hensem 2 berbeza diantara kite...sebab pada pandangan mata kite kan laen2, lagipon ade org kate cantik 2 camni, ade yg kate camtu, so..actually it depends on individual..klu aku biase dengan istilah sedap mata memandang.

Berbalik kepada secret admirer ney, biasenye kite pilih die jd secret admirer sbb die 2 ade satu daya tarikan pada kite...ape daya tarikan die, hanya org yg bt die jd secret admirer je yg tao..hehehe..klu aku, secret admirer aku  ney, aku bt cm daya penarik or semangat aku nk p keje n nk bt keje..ha..cam2 la lebih kurang..senang  je, korang2 pon bole try, terutama kpada yg selalu malas2 and x de semangat 2! Aja2 fighting! Hehehe...opss..lupe nk bgtao, aku pon ade la mengadmirer someone! Hahaha..tp 2 la, skrg jarang2 jmp sbb aku da tkr department laen..huhu..sedey, tp kadang2 ade gak terserempak! J

Pergh! Aku ingat aku je mengadmirer org, rupenye ade org admirer aku!!! Hahahaha...apekah?? Klu x aku pon x tao pasal ney, ade la one day aku dok sembang ngn ofis mate aku pasal bf n gf ney, dan2 die ckp “u tau x kt sini ade org admirer u?” wah! Aku memang terkejot la! Hahaha..macam2 soklan aku tnye kt ofismate aku ney, ea la..nk la tao gak sape yg admirer aku, tp sampai sekarang aku x tao sbb ofismate aku memang btol2 simpan rahsia! Cess!! Sungguh sukar tok membongkarkannye! Die cume bgtao dr department laen..tp x bgtao department mane sbb die kate klu die bgtao, sure aku dpt teke sbb kat sini mane ramai staff malay! Hahaha..xpe2, t aku nk korek jugak! Terjah!!  J

4 comments:

Cik tikah said...

best taw de secret admire. stiap kali trserempak msti hepi. hahaha....

Nur Eiman Aleesya said...

areteacar: hahaha..2 la pasal..sonok kan? 2 sbb kite admirer die, klu secret admirer kite? kite pon x tao sape kn?? :)

::Budak Degil:: said...

ahaaha..sgt mnyeramkan SA ni..akak mmg..kt FB pn belambak SA die...ahaha

Nur Eiman Aleesya said...

bedak degil: hahahaha...haah! kak lisa lupe plak kt FB pon ade SA! hahaha...scary jgk bile pk balik! waaaa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...