Wednesday, April 27, 2011

.::Mimpi Sedih::.

assalammualaikum..selamat petang..lame da rase x update blog nie..minggu nie memang aku betol2 busy! dengan keje berlambak kat opis, x cukup tdo lagi..sampaikan lunch pon x sempat nk klua..nie sume gara2 penangan Kuala Lumpur Book Fair 2 la..adess, byk betol listing nk kene check..holding lg..waaa...penat! sungguh! aku betol2 penat minggu nie..dengan buchuk aku kene tahan wad lagi skali T_T! xpe2..sabar2..aku sntiase berpegang pada ayat nie "Allah tak kan sekali-kali uji hamba-Nya melainkan Die tau, hamba-Nya itu mampu untuk menghadapinya"..sebab kate2 2 la aku x kan sekali2 mengalah! lagipun, bukan semua Allah nk uji.. 

Okay, berbalik kepada tajuk entry nie Mimpi Sedih. Ntah kenape malam tadi aku leh mimpi sedih. Nak cakap aku pk pasal die, xde kot..sbb kan aku bz mane sempat nak pk hal2 lain. Malam td pon tido terlelap, ingat nak smbung keje, tp x larat..lene trus..kol 2 pagi kot aku tersedar..dengan lampu x matikan lagi, baju tok esok x iron lg..huhu..gagahkan diri la bangon n bt semua 2..dekat pukul 3 aku tdo balik..mase 2 la aku mimpi..kenape die perlu datang lgi dalam mimpi aku? Ya Allah, Kau kuatkan la semangat ku untuk menghadapi semua ini, sesungguhnya aku hamba-Mu yang lemah. Aku terima kalau ini yang terbaik untukku T_T


Aku xnak ganggu kebahagiaan orang laen..tipula kalau aku kate aku da lupe die terus, kadang2 terdetik gak di hati kan..orang yang kite pernah syg, tp die bukan milik kite. Aku redha atas ape yang berlaku, mungkin memang jodoh aku bukan dengan die. Aku sentiase doakan kebahagiaan die. Cume bile aku mimpi die malam td, sedikit sebanyak mengusik perasaan aku.. T_T Sesungguhnye kalau bole, aku x nak ingat ape2 pon pasal die, biar la die bahagia ngan kehidupan die. Ya Allah..Kau tabahkan la hati ku, Kau kuatkan la semangat ku untuk menghadapi semua ini..Amin

4 comments:

☾SHiemaCMa786☾ said...

kenpa ni dear..biarlah mimpi itu berlalu..xmo sedih2..

::Budak Degil:: said...

tu kan..mmpi setan je tu..die nk suh akak jd skt hati la tu...xpelah kak..mimpi ni kan mainan tido.. einn pn penah mimpi salman khan dtg mintak kapel lg tau..peliknye boleh cakap melayu lagi...aahahahha...

Nea Lisa said...

Cma Shiema: huhuhu..2 la pasal...ntah tetibe lak bole mimpi gitu..eiyh

Nea Lisa said...

Budak Degil: huhuhu...ntahla, nk ckp pk, x pk langsong pon..pelik..huhuhu...just ignore je..kak lisa da ok da pon..no worries :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...