Tuesday, April 12, 2011

::Bola oh Bola::


Kali ney aku nk update pasal bola plak...ingat x entry aku sebelom ney pasal “Bad Mood?” ney pon salah satu sebabnye la..aku punye la excited nak tengok game mlm sabtu 2, da lame x p stadium, maklumlah geng da xde..sedey! kebetulan plak, mlm 2 ade siaran langsung kt ASTRO ARENA..pe lg, memang aku tunggu2 la..eala, my favourite team maen 2! SELANGOR DARUL EHSAN! J tapi malangnye game mlm 2 macam hampeh!! Eiy...menyakitkan ati plak la aku tgok! Mcm ape je maen..xde luck ke ape? Nak kate x menyerang, menyerang...tp apesal la x gol2! Aku kt umah tgok da bengang da...rase cm nk trun padang je (perasan je la..sbb memang x dapat pon!)

1st half memang la..adess..sungguh! maen mcm ape je?? Wei!!! Tolong la maen betol2!! Xpe la, dalam ati dok pk..biase la..slalu 1st half kene dulu...nanti 2nd half baru la up! (harap2!) yang paling aku sangat2 bengang (nie kire macam extra bengang la!) PENALTY X GOL!!!!!!! Woiiiiii............mende ney??? Penalty pon x gol! Aku tgok si Razman Roslan 2 tendang bola...aiseh!! mcm x larat je...slow...ape ingat ney maen futsal ke ape??? Aiya!!! Amri ade Shafiq ade..apesal la x diorang je yg amek penalty 2! Aku rase sebab 2 la sume players Selangor rase down! Kalu x kan da leading at least 1-0! Aiya!
2nd half pon same gak rupenye! Banyak jugak chances, tp 1 pon x tepat..palang la, gool keeper selamatkan la..ish! sat g kene counter attact ngn T-Team tros kene 2-0! Aiyo... dua2 scorer 2 player Kelantan dulu tu bai...Farhan n Indra Putra...walawei!...naseb perak pon kalah! Hehehe...ape pon Kelantan plak menang besar...skrang Kelantan da naek 1st place, Selangor 2nd n Perak 3rd! Ape pon aku harap kekalahan kali ney x effect la next2 game, xde la players feel down..keep it up ok! Ape pon yang jd..aku akan sentiase support RED GIANT J

2 comments:

::Budak Degil:: said...

einn dulu rajin tgk bola, mase abg einn xkawin lg, mase arwah ayah ade lg..muke kitaorg ber3 ni la depan tv tu duk jerit2 goal!..tap since ayah dah xde, abg einn dah kwin, tade kwn nk tgk bola dah..minat kt bola pn dah kurang..layan bile ade perlawanan besar2 je mcm piala suzuki aritu.. layan bola sorang2 kat bwh jerit goal sorang...hahaha

Nur Eiman Aleesya said...

budak degil: hahaha...kalau kat rumah kak lisa pulak, sume kaki bola..termasok la ibu kak lisa..paling best bile ade game, kazen2 akan dtg kt umah n tgok ramai..sonok! :) pas2 kalu gol memang jerit kuat2..sampai ibu ckp "t mesti jiran sebelah ney ckp, ape la bising2 rumah sebelah 2!" hahahaha...tp yg penting kami enjoy! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...